Hogyan csökkenthetném a kiadásokat és az adminisztratív teendőket? Mit tehetnék, hogy új pácienseket érjek el? Mivel tűnhetnék ki a versenytársaim közül? Magánellátást nyújtó szakemberként gyakran felmerülő kérdések… Az alábbiakban mindent összegyűjtöttünk, amire egy egészségügyi marketing területén jártas ügynökség válasszal tud szolgálni.
Amint a marketigfolyamatok levezénylése szakértő kezekbe kerül, számos területen érhető el rövid időn belül, drasztikus változás. Ez pedig nemcsak a páciensek számának és elégedettségének növekedése szempontjából, hanem anyagilag – a felesleges kiadások mérséklése miatt – is fontos! De mit nyerhet pontosan egy orvos, ha egy egészségügyi marketing területen tapasztalattal rendelkező ügynökséghez fordul?
Marketingstratégia megalkotása, adatok elemzése, hirdetések összeállítása, optimalizálása, hírlevek-, posztok- és blogcikkek írása, weboldal frissítése – csak néhány dolog, amelyre egy online jelenléttel rendelkező magánrendelésnek szüksége van. Ezeknek a feladatoknak az ellátására azonban se az orvosnak, se a rendelő személyzetének nincs ideje és lehetősége.
Egy marketingügynökségnél minden említett részterülettel külön szakember – PPC menedzser, webfejlesztő, hírlevél specialista, szövegíró és tartalom menedzser – foglalkozik.
Egy orvos számára nincs felemelőbb érzés, mint amikor egy páciens elégedetten távozik a rendeléséről. Brandépítés szempontjából azonban hiába a pozitív tapasztalat, ha ez nem jut el azokhoz az emberekhez, akik szintén igénybe vehetnék a szolgáltatást.
Egy marketingügynökség eszköztárában számos hatékony lehetőség rejtőzik a visszajelzések begyűjtésére és közzétételére – ezáltal pedig az énmárka erősítésére.
Az egyre halmozódó teendők és kötelességek súlya alatt mindannyian hajlamosak vagyunk felvenni a szemellenzőt, és a lényegre fókuszálva előre tekinteni. A hatékony munkavégzés érdekében tett ösztönös cselekedet azonban teret engedhet a hibák elfedésének és figyelmen kívül hagyásának.
Egy marketingügynökség mindig külső szemlélőként, objektíven, és a teljes képet vizsgálva tekint a folyamatokra, ami lehetőséget ad a hibák feltárására és mihamarabbi kezelésére.
Ha a magánrendelés szempontjából releváns kulcsszavakat a keresőbe bepötyögve a versenytársak ugranak fel elsőként, vagy a többi rendelő weboldala, hirdetései, posztjai és hírlevelei hatékonyabban szólítják meg a leendő és potenciális pácienseket, hátrányos helyzetből kell megpróbálni eredményeket elérni.
Egy marketingügynökségnél tapasztalt szakemberek dolgoznak azon, hogy az érdeklődő ott és akkor találkozzon a szolgáltatásokkal, amikor a legnagyobb szüksége van rá.
Az egészségügyi ellátással kapcsolatban még a pozitív tapasztalatok ellenére is előfordulhatnak fenntartások (sokan például túl drágának találják a magánellátást) vagy negatív érzések (gyakran felmerülő probléma például a fehérköpeny-szindróma). Ezek pedig gátat szabhatnak a rendelés felkeresésének.
Egy marketingügynökség tisztában van vele, hogy melyek azok a fájdalompontok, amiket nyomkodva elérhető, hogy megszülessen a gondolat: „fel kell keresnem a magánrendelést”.
Az ellátás minősége teljes mértékben független a marketingtevékenységtől. Az online térben zajló folyamatok közvetetten mégis hatással vannak a nyújtott szolgáltatásra. Ha gond nélkül böngészhető, friss és informatív a weboldal; hatékonyan működik az időpontfoglaló rendszer; vagy a közösségi média felületeken hasznos és aktuális információkkal lehet találkozni, az az ellátás minőségére is pozitív hatással van.
Egy marketingügynökség kiszűri a zavaró tényezőket, és támogatást biztosít ahhoz, hogy az ellátást nyújtó orvos kizárólag arra koncentrálhasson, ami valóban a feladata.
Minden marketingre fordított összeg ablakon kidobott pénz, ha a fejlődés érdekében tett lépések nem egy gondosan megtervezett stratégia részei, és a döntések érzelmi alapon születnek. Ilyenkor jogosan érezheti azt a magánellátást nyújtó szakember, hogy inkább a szájhagyomány erejére bízza a páciensek megtartását és az újak bevonzását, minthogy önemésztő folyamatokba fektessen pénzt.
Egy marketingügynökség legfőbb feladata, hogy a marketingtevékenység ne csak megfoghatatlan mérőszámok tekintetében, hanem anyagilag is megtérülő befektetéssé váljon.
Számos kutatás eredménye támasztja alá, hogy a kedvező árak mellett az imént felsorolt tényezők a legfontosabbak a magánellátás felé forduló páciensek körében. Többek között ezekre is kiemelt figyelmet fordíthat, ha nem Önnek kell kézben tartania a marketingfolyamatok levezénylését.
A rendelőben és az online térben egyaránt értéket és minőséget nyújtana pácienseinek, de Ön teljes mértékben a gyógyításra koncentrálna? Forduljon hozzánk bizalommal! Az egészségügyi marketing területén többéves tapasztalattal rendelkező csapatként bizonyítottan működő megoldásokkal – reszponzív weboldallal, keresőoptimalizált cikkekkel, szegmentált hírlevelekkel, figyelemfelkeltő posztokkal, látványos grafikai anyagok (névjegykártyák, szórólapok, plakátok stb.) tervezésével, és egyedi, rendelésére szabott ötletekkel – is támogatni tudjuk magánpraxisa dinamikus fejlődését.
Online dolgozunk, de a személyes kapcsolattartásban hiszünk. Úgy véljük, hogy a hosszú távú együttműködésnek ez az egyik legfontosabb záloga.
Legelső lépésként mesélj magadról, a vállalkozásodról, a céljaidról vagy bármiről, amit fontosnak tartasz megemlíteni. Az ajánlatkérés beérkezése után 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot, majd egy ingyenes konzultáció keretében, személyesen is átbeszéljük a legfontosabb tudnivalókat.
Online dolgozunk, de a személyes kapcsolattartásban hiszünk. Úgy véljük, hogy a hosszú
távú együttműködésnek ez az egyik legfontosabb záloga.
Legelső lépésként mesélj magadról, a vállalkozásodról, a céljaidról vagy bármiről,
amit fontosnak tartasz megemlíteni. Az ajánlatkérés beérkezése után 24 órán belül
felvesszük veled a kapcsolatot, majd egy ingyenes konzultáció keretében,
személyesen is átbeszéljük a legfontosabb tudnivalókat.
Az ajánlatkérés beérkezése után 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.