SUKTA NORBERT

ÜGYVEZETŐ, PPC MENEDZSER

SZAKMAI TAPASZTALAT

8+ év online marketing tapasztalat
500+ eredményes ügyféltalálkozó
1 MRD+ forint hirdetési költség

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Kapcsolatépítés és kapcsolattartás
Online marketing tanácsadás
Hirdetéskezelés

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Gyermekkoromban nem volt álommunkám. Nem volt olyan hobbim, amely felnőttként munkává válhatott volna. Egy dolgot tudtam már kisiskolásként is biztosan: vezető akarok lenni. Akkoriban azt gondoltam, hogy a pénz miatt. Azt gondoltam, hogy csak vezetőként szerezhetek meg mindent, amit kinéztem magamnak. Felnőttként ez megváltozott. Már nem a pénz motivál abban, hogy vállalkozást építsek. A pénz csupán egy eszköz lett. Fontosabbá vált, hogy értéket adjak a partnereinknek és a munkatársaimnak.

Középiskolában közgazdasági szakmacsoportos voltam. Az egyetem padjait hosszú éveken keresztül közgazdasági, majd marketing szakon koptattam. Időközben pedig igyekeztem gyakorlatias tudásra szert tenni. Szövegíró gyakornokként kezdtem meg a munkát az ország egyik legnagyobb ajándék webáruházánál, ahol rövid idő alatt kiderült, hogy inkább az analitikus területen mozgok komfortosan. Így változott a munkaköröm junior PPC menedzserre. Az itt eltöltött időszakban többezer kampányért és többszáz millió forint hirdetési költségért feleltem.

Ezt követő munkahelyemen megtapasztalhattam, hogy milyen egy PPC csapatot vezetni team leader-ként. Éves szinten több tucat ügyfél kampányaiért feleltem, és a vezetői feladatokon, a projekt menedzsmenten, a stratégia alkotáson át, az operatív PPC munkáig mindenbe belekóstolhattam. Szakmailag ez egy tapasztalatokkal teli időszaka volt az életemnek, és ekkor fogalmazódott meg bennem végérvényesen: a saját utamat akarom járni.

A MAON már ekkoriban is létezett. A név és a hozzá tartozó kezdetleges online felület még egyetemi projektként jött létre. Majd az életem részévé vált. Most pedig már nemcsak az én életem, hanem a munkatársaim és a partnereink vállalkozásában is fontos szerepet játszik. És erre nagyon büszke vagyok.

CSEH-BŐDY ALEXANDRA

Projektmenedzser

SZAKMAI TAPASZTALAT

6+ év online marketing tapasztalat
500+ összeállított hírlevél
1500+ elkészített közösségi média poszt

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Projektvezetés
Hírlevélkészítés
Közösségi média felületek kezelése

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Felsőfokú tanulmányaimat a Budapesti Corvinus Egyetem marketing mesterszakán végeztem. Már az egyetemi évek alatt is rengeteg ismert márkával dolgoztunk együtt valós és rendkívül érdekes projekteken. Így volt alkalmam a Caola, a Merci, a L'Oreal és a Pöttyös marketing kihívásaiba is betekinteni. Tanulmányaim mellett részmunkaidőben dolgoztam a Lidl Magyarország kereskedelmi központjában. Szakmai gyakorlatomat a németországi Fun Factory Gmbh-nál végeztem. Alig vártam, hogy a megszerzett elméleti és gyakorlati tudást egy valódi munkahelyen is kamatoztathassam, és minél többet tanulhassak a szakma rejtelmeiről.

Az egyetem után Debrecenben helyezkedtem el egy online marketing ügynökségnél, ahol 2 és fél évig dolgoztam. Foglalkoztam projektmenedzsment és menedzsment feladatokkal, szövegírók munkájának támogatásával, hirdetési tervek összeállításával, kreatív szövegírással, hírlevelezéssel, valamint engem bíztak meg a kommunikációs divízió vezetésével.

Az elmúlt években már a MAON online marketing ügynökség csapatát erősítettem, ahol a mindennapi feladatok során a vevők fejével gondolkodhatok, a vásárlás mögötti indokokat kutathatom és márkastratégiákat alkothatok.

KÓKÁN-LŐRINCZI EMESE

SZÖVEGÍRÓ, HÍRLEVÉL SZAKÉRTŐ

SZAKMAI TAPASZTALAT

6+ év online marketing tapasztalat
500+ összeállított hírlevél
5000+ elkészített közösségi média poszt

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Projektvezetés
Hírlevélkészítés
Közösségi média felületek kezelése

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

A szavaknak mágikus erejük van. Örömöd leled bennük, inspirálnak, megríkatnak. Vigasztalnak vagy épp eltántorítanak. Kíváncsivá tesznek, cselekvésre ösztönöznek, erőt kölcsönöznek, útnak indítanak. A szavak szinte bármire képesek. Ezt már egész korán, kisgyermekkoromban megtapasztaltam. Ekkor még csak saját kedvemre vezettem naplót, írtam leveleket, és ámultan figyeltem az erdélyi kisváros ódonszürke villanypóznáira aggatott nagybetűs hirdetésszövegeket.

Később, amikor az írás iránti szenvedélyemnek igazán teret engedtem, arra is ráeszméltem, hogy a saját szavaim által kifejezett belső világomhoz mások is tudnak kapcsolódni. Egy hirtelen ötlettől vezérelten elkezdtem blogot vezetni, amely viszonylag rövid időn belül több százezres olvasottságnak örvendett. Ekkor gondoltam a kreatív írásra először szakmai vonatkozásban.

2020-ban úgy döntöttem, elvégezek egy online marketing képzést, majd ezt követően jelentkeztem egy marketingügynökséghez. Kezdetben tartalomgyártóként, később szövegíróként és hírlevél specialistaként volt lehetőségem elsajátítani az online marketing csínját-bínját. Közben tanfolyamokon vettem részt – ezzel mélyítve még tovább a tudásom. Számos iparágban, több országos és nemzetközi márka izgalmas projektjein dolgozhattam, és elmerülhettem a stratégiaalapú tartalomgyártás, az értékesítésfókuszú szövegírás és a kampánymenedzsment világában.

Megtanultam, hogy a szavak – jól használva – nem csupán érzelmeket váltanak ki, de márkát is építenek, konverziót is generálnak, és egy vállalkozás profitábilissá tételéléhez is hozzájárulnak. Mára már több ezer megírt poszttal, több száz kiküldött hírlevéllel és több tucat weboldalszövegezéssel a hátam mögött a MAON kiváló csapatát erősítem, munkámmal pedig a tiédhez hasonló nagyszerű vállalkozásokat „írhatom sikerre”.

VÉGH MÁRTON

SZÖVEGÍRÓ, UX SZAKÉRTŐ

SZAKMAI TAPASZTALAT

10+ év online marketing tapasztalat
500+ megírt blogcikk
100+ megtervezett weboldal

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Cikkírás, SEO szövegírás, webszövegírás
Weboldal wireframe tervezés
Webdesign tervezés

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Felsőfokú tanulmányaimat a Debreceni Egyetem kommunikáció- és médiatudomány szakán, kiváló minősítéssel végeztem el. Az alapképzés során (újságíró specializációval) kommunikátor, majd az intézmény mesterszakán okleveles kommunikáció- és médiaszakértő szakképzettséget szereztem.

Az egyetemi évek alatt egy helyi rádiónál riporterként és hírszerkesztőként; egy filmes portálnál újságíróként; egy egészségügyi informatikai megoldásokat nyújtó cégnél pedig tartalomgyártóként gyakornokoskodtam. Mindhárom hely hozzásegített ahhoz, hogy a felsőoktatásban megszerzett elméleti tudást a gyakorlatba is átültethessem.

Tanulmányaim végeztével 2 és fél éven keresztül az ország egyik legjelentősebb egészségügyi portáljánál online szerkesztőként; majd másfél évig egy – szintén országosan ismert – webáruháznál dolgoztam kommunikációs szakértőként. Előbbi helyen az orvosszakmailag helytálló, mégis közérthető, edukatív tartalmak írásában; utóbbi cégnél pedig az eladásösztönző szövegek megfogalmazásában sikerült tapasztalatot szereznem.

2020 elején már nemcsak az egyetemi tudás birtokában, hanem 4 év szövegírói tapasztalattal a hátam mögött csöppentem bele egy online marketing ügynökség mindennapjaiba. A projektvezetés, a cikk- és webszövegírás mellett az elmúlt években a keresőoptimalizálás (SEO), valamint a felhasználói élmény tervezésében (UX) mélyedtem el szakmailag. A folyamatos fejlődés mellett jelenleg azt tekintem a legfőbb célomnak, hogy ügyfeleinknek ne csak szakmailag kifogástalan, hanem az elérendő célokat is tökéletesen támogató tartalmakat készítsek.

GYÖNGY MARTINA

TARTALOMMENEDZSER

SZAKMAI TAPASZTALAT

5+ év online marketing tapasztalat
500+ megírt blog és PR cikk
800+ elkészített közösségi média poszt

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Projektvezetés
Blog és PR cikkírás
Közösségi média felületek kezelése

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Felsőfokú tanulmányaimat a Debreceni Egyetemen végeztem, és ezzel párhuzamosan kezdtem el kreatív szövegírói gyakornokként dolgozni a MAON online marketing ügynökségnél. Ami idővel sokkal több lett, mint szimpla diákmunka, hiszen új lehetőségeket nyitott meg számomra – és ami talán ennél is fontosabb, hogy végre elkezdhettem kiélni a kreativitásomat.

Az aloldalak szövegezése és blogcikkek írása mellett egyre széleskörűbb feladatokat bíztak rám, és rengeteg új területet fedezhettem fel. Ezzel párhuzamosan tovább fejlesztettem magam az online marketing területén, képzéseken vettem részt, így már a keresőoptimalizálás és a grafikai feladatok megoldása sem okozott nagy fejtörést.

Jelenleg – 5 év szakmai tapasztalattal a hátam mögött – számtalan témával foglalkoztam már: borászat, generálkivitelezés, textilnagykereskedés, masszázsszalon, csak hogy néhányat említsek. Szívesen ismerek meg és mélyedek el új témákban, szeretem a kihívásokat, és folyamatosan arra törekszem, hogy olyan tartalmakat alkothassak, melyek valóban rezonálnak az emberekkel. A legújabb trendeket és a bevált stratégiákat egyaránt beépítem a munkáimba, hiszen ezek a sikeres online marketing kampányoknak egyaránt alappilléreinek számítanak.

Célom, hogy olyan tartalmakat készítsek, amelyek nemcsak megfelelnek az igényeknek, de ki is emelkednek a digitális zajból. Akkor vagyok elégedett a munkámmal, ha az ügyfelek visszajelzései is elégedettséget sugallnak. Arra törekszem, hogy ne csak eredményes kampányokat, de inspirációt is tudjak nyújtani az ügyfeleknek és a közönségük számára egyaránt.

MIKÁCZÓ ALEXANDRA

GRAFIKUS

SZAKMAI TAPASZTALAT

5+ év grafikusi tapasztalat
50+ megtervezett logó
1000+ elkészített grafikai anyag

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Logótervezés
Online grafikai anyagok tervezése
Offline grafikai anyagok tervezése

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Már a középiskolában is képzőművészeti tagozaton tanultam, majd felsőfokú tanulmányaimat az egri Eszterházy Károly Katolikus Egyetem képi ábrázolás szakán, kiváló minősítéssel végeztem el. Az alapképzést követően a Debreceni Egyetem esztétika mesterszakán kitüntetéses diplomát szereztem, majd doktori képzésen folytattam a tanulmányaimat. Kutatásomban – bár elméleti megközelítéssel, de – továbbra is vizuális művészettel foglalkozom, különös tekintettel a modern és kortárs irányzatokra.

Az egyetemi évek alatt úgy gondoltam, hogy érdemes a megszerzett elméleti és gyakorlati tudást az alkalmazott művészet területén is kamatoztatni. Tanulmányaimmal párhuzamosan tördelőszerkesztői és grafikusi munkakörben dolgoztam egy digitális oktatás fejlesztésével foglalkozó informatikai vállalkozásnál, majd a MAON online marketing ügynökségnél helyezkedtem el grafikusként. Az előbbi cégnél elsősorban már meglévő oktatási anyagok digitalizálásában, az utóbbinál pedig változatos online grafikai anyagok (pl. logók, weboldalak, hirdetések és hírlevelek) tervezésében szereztem tapasztalatot.

TÓTH LEVENTE

Webfejlesztő

SZAKMAI TAPASZTALAT

10+ év webfejlesztő tapasztalat
50+ elkészített landing oldal
100+ elkészített weboldal

KIEMELT FELADATKÖRÖK

Webfejlesztés
Webkarbantartás
SEO optimalizálás


SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Érettségi után gazdaságinformatikus szakképzésben vettem részt, ahol megismerkedtem a marketing, a számvitel és a hálózatfejlesztés alapjaival. Tanulmányaim során leginkább a honlapkészítés ragadott magával, így lett a szakdolgozatom témája (és gyakorlati kivitelezése) egy weboldal elkészítése.
 
A vizsgát követően webshop asszisztensként kezdtem el dolgozni, és a webáruházakról, valamint azok működéséről szereztem hasznos ismereteket. Ezen a ponton határoztam el, hogy a jövőben ezeknek a felületeknek az elkészítésével és üzemeltetésével szeretnék foglalkozni. A webfejlesztés világába autodidakta módon tanultam bele még jobban, és a WordPress, mint keretrendszer fogott meg leginkább. A mai napig szinte kizárólag ezzel dolgozok.
 
2019 óta folyamatosan, mint WordPress fejlesztő vagyok jelen a munka világában. Ez idő alatt három marketingügynökségnél, valamint egy grafikai ügynökségnél dolgoztam. 2022 óta – több év tapasztalattal a hátam mögött –, mint szabadúszó is tevékenykedem, valamint 2 saját webáruházat is üzemeltetek.
 
A MAON online marketing ügynökségnek 2023 óta vagyok állandó tagja, amiért hálás vagyok, mert korábbról is ismert munkatársakkal dolgozhatok együtt. Ennek a gyümölcsöző kapcsolatnak hála már rengeteg sikeres, tökéletesen működő honlapot adtunk át együtt – például ezt az oldalt, a MAON megújult felületét is. Let's keep going!

MAON Online marketing ügynökség

Kevés olyan cégvezetővel találkozni manapság Magyarországon, aki ne égette volna meg magát legalább egy alkalommal önjelölt marketing szakemberekkel. A MAON online marketing ügynökséget azzal a céllal hoztuk létre, hogy munkánkkal ne csak ügyfeleink bizalmára szolgáljunk rá, hanem szakmánk renoméjának helyreállításához is hozzájáruljunk.

Egyedi igényekhez igazodó szolgáltatásainkkal és árszabásunkkal elsősorban azokkal a döntéshozókkal szeretnénk együttműködni, akik célként tűzték ki, hogy vállalkozásuk regionálisan, vagy akár országos szinten is piacvezető szerepet töltsön be. Ennek eléréséhez kínáljuk fel szakértelmünket, tapasztalatunkat és mindenre kiterjedő marketing eszköztárunkat.

+

ÉV TAPASZTALAT

+

ELÉGEDETT ÜGYFÉL

+

ÁLLANDÓ PARTNER

,3 MRD

HIRDETÉSI KÖLTSÉG

RENDSZERESEN TALÁLKOZUNK

Online dolgozunk, de a személyes kapcsolattartásban hiszünk. Kizárólag olyan partnerekkel működünk együtt, akik havonta legalább egy alkalommal lehetőséget biztosítanak a személyes találkozásra és beszélgetésre.

ŐSZINTÉN KOMMUNIKÁLUNK

Minden ügyfelünkkel őszinteségen alapuló kapcsolat kialakítására törekszünk. Valljuk, hogy mindkét fél csak akkor fejlődhet, ha – akár egy egészséges párkapcsolatban – a hibák feltárására is kiemelt figyelmet fordítunk.

ÜGYFÉLCENTRIKUSAN GONDOLKODUNK

Célunk a rugalmas és ügyfélbarát hozzáállás fenntartása. A felmerülő kérdéseket mihamarabb tisztázzuk, a kéréseket legfeljebb 24 órás határidővel teljesítjük, az esetlegesen felmerülő hibákat pedig azonnal elhárítjuk.

SZAKÉRTŐKKEL DOLGOZUNK

A mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségekre a munkánkat támogató eszközként tekintünk. Tevékenységünk valódi értékét szakembereink évtizedes tapasztalata, proaktív hozzáállása és kivételes kreativitása adja.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

A MAON online marketing ügynökségnél a kezdetek óta valljuk, hogy tevékenységünkkel a szerződésben vállalt kötelezettségeinken túl is tennünk kell a környezetünkben élő embertársainkért. Minden lehetőséget megragadunk, hogy munkánkkal olyan kezdeményezések mellé álljunk, akik a társadalmi felelősségvállalás szerepéről hasonlóan vélekednek.

Büszkék vagyunk rá, hogy szakértelmünkkel támogathatjuk

VÁRJUK A JELENTKEZÉSED!

Partnereink:
Mesélj magadról, a vállalkozásodról, a céljaidról vagy bármiről, amit fontosnak tartasz megemlíteni. Amennyiben csak egyetlen szolgáltatásunk érdekel, a legördülő menüben válaszd az „egyedi ajánlat” opciót, ha pedig az ajánlatkérés előtt választ szeretnél kapni a kérdéseidre, az „érdeklődés” pontot jelöld meg.
Az ajánlatkérés beérkezése után 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

AJÁNLATKÉRÉS

Mesélj magadról, a vállalkozásodról, a céljaidról vagy bármiről, amit fontosnak tartasz megemlíteni.

Az ajánlatkérés beérkezése után 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot, majd egy ingyenes konzultáció keretében, személyesen is átbeszéljük a legfontosabb tudnivalókat.

Várjuk a jelentkezésed!

GPDR*