Gyakran fogunk találkozni. Ezt már az elején fontosnak tartjuk leszögezni. Mielőtt azonban részleteznénk az együttműködés menetét, ejtsünk néhány szót arról, hogy a MAON kiket és milyen ígéretekkel szeretne megszólítani.

„Mi vagyunk a legjobb online marketing ügynökség az országban. Válassz minket, és garantáltan sikerre visszük a vállalkozásod! Fordulj hozzánk, és megteremtjük a lehetőségét, hogy az évi négy egzotikus nyaralás számodra is természetessé váljon!” Jól hangzik, nem igaz? Sajnos ez azért távol áll a valóságtól…

Egy barátunk mindig azt mondja, hogy „Önámítás és a hangzatos bullshit-ek puffogtatása helyett nézzünk szembe a ténnyel: nem mi vagyunk a legjobbak a világon. Viszont vannak, akiknek mi számítunk a legjobb választásnak. Őket kell megszólítanunk, és maradéktalanul kiszolgálnunk.” Ez a gondolatmenet tökéletesen összefoglalja a MAON cégfilozófiáját.

Nem akarunk mindenki számára ideális választásnak bizonyulni. És nem is akarjuk ennek a látszatát kelteni. Meghatároztunk egy jól körülírt célcsoportot (vállalkozások, akiknek a döntéshozói vonzónak találják az alább leírtakat), és nekik szeretnénk minőségi szolgáltatást nyújtani.

Ejtsünk néhány szót arról, hogy a MAON kiket és milyen ígéretekkel szeretne megszólítani!

Visszatekintő: több, mint 5 évvel ezelőtt született meg a gondolat, hogy szakmaiságunk és tapasztalatunk alkalmassá tesz bennünket egy online marketing ügynökség megalapítására. Az idő minket igazolt. Kétszemélyes vállalkozásból az évek során 7 fős ügynökséggé növekedtünk, ahol kizárólag tapasztalt, senior szakemberek dolgoznak. Partnereink száma rövid időn belül megsokszorozódott, jelentőségünk pedig kiemelkedővé vált a keleti országrészben. Hisszük, hogy ez még nem a végállomás.

MAON – A felszín ugyanaz

  • Full-service online marketing ügynökség vagyunk.
  • Partnereink számára komplex megoldásokat, teljes körű szolgáltatást nyújtunk.
  • Tudatosan targetált hirdetéseket készítünk.
  • Keresőbarát, reszponzív weboldalakat építünk.
  • Perszonalizált hírlevél automatizmusokat állítunk össze.
  • Figyelemfelkeltő és informatív cikkeket írunk.
  • A célközönség igényeire fókuszálva kommunikálunk a közösségi médiában.
  • Felpörgetjük a számokat Facebook-on, Instagram-on, TikTok-on, LinkedIn-en, Reddit-en és Twitter-en.

Tehát látszatra hasonlót kínálunk, mint a versenytársaink. A MAON – szolgáltatásait tekintve – valóban egy klasszikus online marketing ügynökség. A szolgáltatásnyújtás menete és a kapcsolattartás azonban eltér a megszokott irányvonalaktól.

Ejtsünk néhány szót arról, hogy a MAON kiket és milyen ígéretekkel szeretne megszólítani!

Az a bizonyos első benyomás…

Miután telefonon, e-mail-ben vagy a kapcsolatfelvételi form-ot kitöltve jelezted nekünk, hogy fantáziát látsz az együttműködésben, a következőkre számíthatsz:

  • A kapcsolatfelvétel után személyesen találkozunk. Igen, minden esetben. Függetlenül attól, hogy az ország melyik pontján élsz, házhoz visszük a vállalkozásodra szabott ajánlatunkat. Ez az alkalom elengedhetetlen ahhoz, hogy feltérképezzük, érezzük-e egymás között a kémiát (természetesen mindkét oldalról működnie kell a dolognak). Ha a személyes találkozó végére valamelyik félnél nem alakul ki a lehetséges együttműködést hosszú távon életben tartó szimpátia és bizalom, nincs értelme az egésznek.

  • A személyes találkozón megismerjük a vállalkozásod cégfilozófiáját és a kínált szolgáltatásokat, tájékozódunk az árrésekről, valamint alaposan szemügyre vesszük az eddigi marketing tevékenységet. Te pedig kegyetlen őszinteséggel szögezheted nekünk a kérdéseid.

  • Amennyiben egymás húrjait pengetjük, szerződést kötünk. Határozatlan időre. Nem akarunk magunkhoz láncolni. Ha bármelyik fél részéről elmúlik a varázs, szabadon távozhatunk (hozzá kell tegyük, ilyen ritkán fordul elő, partnereink többségével hosszú éveken keresztül haladunk együtt a közös úton).

  • A szerződéskötést egy onboarding folyamat követi, ahol létrehozzuk a hozzáféréseinket. Természetesen te maradsz mindenhol a tulajdonos – nem kérjük el se a jelszavaid, se a bankkártyád adatait.

  • Miután kezdetét veszi a közös munka, szoros kapcsolatban maradunk. Nem kertelünk: ez részedről is több időt igényel majd. Partnereinkkel általában havi meeting-eket tartunk – amennyiben adott a lehetőség, természetesen személyesen. Ezeken az alkalmakon terítékre kerülnek az elmúlt időszak eredményei, eseményei, és a következő időszakra tervezett kampányokat is átbeszéljük.

Tehát a kulcs gondolat, hogy rendszeresen találkozunk majd személyesen. Nem hiába vesszőparipája Norbinak (az ügyvezetőnknek, akivel első körben találkozni fogsz), hogy „online dolgozunk, de a személyes kapcsolatokban hiszünk”. Ha ez számodra teher, vagy nem látod értelmét, akkor nem egymást keressük.

Ejtsünk néhány szót arról, hogy a MAON kiket és milyen ígéretekkel szeretne megszólítani!

A személyes kapcsolattartás szerepe és ereje

Minden partnerünket jól ismerjük. Tudjuk, mi a helyzet az iparágukban. Tudjuk, milyen nehézségekkel és lehetőségekkel néznek szembe. Szerintünk ez a sikeres és hosszú távú együttműködés kulcsa. Nem az a csapat vagyunk, akik 72 óra múlva válaszolnak a beérkezett e-mail-re, és akiknek további 72 órába telik teljesíteni a leírtakat. Rugalmasságra és valóban ügyfélbarát hozzáállásra törekszünk. És ehhez keresünk olyan partnereket, akiknek teljes vállszélességgel tudjuk támogatni a fejlődésüket.

Szimpatikus számodra ez a fajta működés és kapcsolattartás? Akkor bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, és derítsük ki, hogy passzolunk-e egymáshoz!