Minden csak nézőpont kérdése. Egy első ránézésre borsosnak tűnő árcédula láttán gondolkodás nélkül kijelentheted, hogy „ezt nem engedhetem meg magamnak”. Vagy kikezdhetetlen érvek felsorakoztatásával csavarhatsz egyet a történeten, és a bicskanyitogató árból kihagyhatatlan ajánlatot kovácsolhatsz magadnak. Mindjárt arra is kitértünk, hogyan kapcsolódik mindez a címben említett online marketing havidíj és bérköltség témakörhöz…
…de indítsunk egy picit távolabbról:
1 990 forint három aprócska tonhal konzervért
- Rohadt drága! Ennyiért egy paprikáskrumplihoz megvehetsz minden hozzávalót. És azzal az egész család jól lakik. Nem is egyszer.
- Teljesen megéri! Néhány szelet kenyérrel akár háromszor is megoldhatod belőle a vacsorát (a hal fogyasztása amúgy is ajánlott). Az ételkiszállító alkalmazásokon keresztül ennyiért egyetlen vacsorát sem tudsz megrendelni.
10 990 forint egy kiló prémium minőségű szemes kávéért
- Normális vagy? 1 000 forintért félkilós őröltet vehetsz. Ha pedig mindenféleképpen szemeset keresel, már 3 500 forintért is találsz kilós kiszerelést.
- Baromi jó ajánlat! Egy kilóból legalább 120 olyan kávét főzhetsz le magadnak otthon, amiből a kávézókban 1 000 forintért szolgálnak fel egyetlen csészével. Egy adag így kb. 90 forintra jön ki. A hülyének is megéri…
350 000 forint online marketingre fordított havidíjként
- Elment az eszed? Ennyiért akár egy saját munkavállalót is alkalmazhatsz.
- Nem hangzik rosszul! Ezért a pénzért cserébe tapasztalt marketingszakemberek (hirdetésmenedzserek, webfejlesztők, szövegírók, grafikusok és projektmenedzserek) teljes csapata áll rendelkezésedre, akik együtt dolgozva rövid idő alatt, komplex feladatok elvégzésére is képesek.
Online marketing havidíj vagy bérköltség? Nem mindegy!
Ahogy a bevezetőben írtuk: minden csak nézőpont kérdése. Annyi számít csupán, honnan közelíted meg az adott kérdést. És pontosan ugyanez igaz, amikor azon töröd a fejed, hogy megéri-e igénybe venned egy online marketing ügynökség havidíjas szolgáltatását, vagy egy saját marketinges kijelölése jövedelmezőbb lehet a vállalkozásod számára.
Mire elég 350 000 forint bérköltségként?
Először is tisztázzuk: 350 000 forintért garantáltan nem találsz olyan marketing szakembert, aki napi 8 órában, alkalmazottként, csak a te vállalkozásod szekerét tolja (ha ennyit kézhez kap az illető, talán, de akkor a bérköltséged ennél az összegnél jelentősen magasabb lesz).
Ennyiért egy gyakornok vagy pályakezdő alkalmazása esetleg szóba jöhet, de gondolj bele, hogy milyen feladatokat bízhatsz rá nyugodt szívvel? Képes lesz marketingstratégiát alkotni? A tervben felvázolt célokat egyedül megvalósítani? Hirdetéseket összeállítani és optimalizálni, grafikai feladatokat ellátni, szövegeket írni, landing oldalakat készíteni, projekteket koordinálni, és teljes felelősséget vállalni az elvégzett feladatokért?
Egy alkalmazottnak természetesen rengeteg előnye is lehet. Te határozhatod meg, hogy mikor és mivel foglalkozzon, ráadásul a számonkérés és a megfigyelés is sokkal egyszerűbb. A kérdés csak az, hogy ügyvezetőként biztosan ezzel szeretnéd-e tölteni az időd?
Mire elég 350 000 forint havidíjként?
A MAON online marketing ügynökségnél három havidíjas csomag érhető el. 200 000 forintért az általános stratégiaalkotás mellett elsősorban a hirdetések beállításával és optimalizálásával foglalkozunk; 300 000 forintért kommunikációs stratégiaalkotással és rendszeres kommunikációval is kiegészül a képlet; 350 000 forintért pedig szinte minden szakértőnk közreműködik a vállalkozásod érintő projektek kidolgozásában és megvalósításában. Full-marketing csomagunk az alábbiakat tartalmazza (csomagajánlataink pontos tartalmát ide kattintva tekintheted meg):
- Rendelkezésre állás.
- Stratégiai tanácsadás havi 1 alkalommal.
- Szükséges grafikai anyagok elkészítése.
- Mérőkódok elhelyezése, konfigurálása.
- Havi riportálás.
- Hirdetési stratégia megalkotása.
- Kulcsszókutatás.
- Facebook hirdetéskezelés.
- Google Ads hirdetéskezelés.
- Kiemelt kapcsolattartás.
- Kommunikációs stratégia megalkotása.
- Buyer Persona megszemélyesítése.
- Facebook kommunikáció (havonta 12 bejegyzés).
- Instagram kommunikáció (havonta 12 bejegyzés).
- Google Cégem profil kezelése.
- TikTok hirdetéskezelés.
- Havonta 2 blogcikk elkészítése.
- Havonta 2 hírlevél elkészítése.
- Hírlevél automatizmusok megalkotása és felügyelete.
Kiadás helyett tekints rá befektetésként!
Előbb-utóbb minden vállalkozás életében elérkezik az a pillanat, amikor a vezetőségnek át kell gondolnia, hogy mennyit és milyen formában fordít marketing folyamatok beindítására és gondozására. A jó hír a dologban, hogy a kiadásként elkönyvelt összeg nemhogy visszavándorolhat a zsebedbe, de akár profitot is termelhet – feltéve, ha a folyamatok koordinálásával a marketing világában jártas szakértő(ke)t bízol meg.
Nem tudod, hogy milyen szempontok alapján érdemes ügynökséget választani?
Kattints ide: Online marketing ügynökség választás – 5 hasznos tipp
Szeretnél minket jobban megismerni?
Olvass tovább: A fogkefénket nálatok hagyhatjuk? – Ilyen a MAON-nal dolgozni
Ha pedig úgy érzed, hogy a vállalkozásod megérett az együttműködésre, fordulj hozzánk bizalommal!